Materiale Premium - Transport Gratuit

Cosul tau

Cosul tau este gol.

Livrarea Produselor

 DecoMeda  (decomeda.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

• GLS, Livrare Gratuita in 1-2 zile, din moment ce coletul este ridicat de curier

 Returnarea Produselor

 Dincolo de aspectele reglementate prin lege, DecoMeda  (decomeda.ro) isi doreste in primul rand o experienta placuta si onesta cu clientii sai. De aceea, satisfactia dumeavoastra finala va reprezenta pentru noi principalul reper in solutionarea eventualelor probleme aparute.

Cel mai bun lucru este sa comunicam – tel: 0771169427 sau e-mail: office@decomeda.ro

 Temeiul legal

Conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, aveti dreptul de a returna produsele achizitionate prin intermediul unui contract incheiat la distanta cu un profesionist, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice, de la receptionarea coletului. Aceasta ordonanta nu se aplica si pentru comenzile personalizate.

Toate produsele la care clientul isi adauga singur dimensiunile sau solicita modificari de dimensiuni, imagine sau culori, intra la "comanda personalizata" si se incadreaza in exceptiile privind dreptul de retragere prevazute de articolul 16 al OUG. 34/2014 referitoare la contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale. 

Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, in cazul in care consumatorul (Cumparatorul) opteaza pentru achizitionarea unor produse personalizate in mod clar, confectionate dupa specificatiile indicate de catre consumator (Cumparator), produsele suferind astfel modificari la cererea Cumparatorului, acesta accepta faptul ca produsele de acest fel nu se returneaza si nu se pot inlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare.

O.G. 34/2014 poate fi consultata aici

 

Cum se face returnarea produselor?

Conform O.U.G. 34/2014 ‘’Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului”.

Pentru a va exercita dreptul de returnare a produselor este suficient sa ne informati de intentia dumneavoastra printr-o declaratie neechivoca, pe suport durabil: un email sau prin intermediul urmatorului formular de retragere din contract (formularul de retur este un model și nu este obligatoriu).

 

Conditii de returnare

Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite de catre client, cu ambalajul si toate accesoriile originale intacte, astfel incat acestea sa poata fi revandute ca noi.

In cazul in care produsele a caror returnare se solicita, prezinta urmatoarele caracteristici: ambalaje deteriorate sau murdare, continut incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, accesorii lipsa,  DecoMeda  (decomeda.ro) isi rezerva dreptul de a decide, dupa caz, acceptarea sau refuzul returului.

 

 DecoMeda  (decomeda.ro) nu recomanda returnarea produselor deja folosite sau deterioritate pentru a se evita refuzul returului si plata taxelor de curier dus-intors de catre client. Daca produsele sunt returnate intr-o stare in care nu mai pot fi vandute ca noi, DecoMeda  (decomeda.ro) isi rezerva dreptul de solicita o taxa pentru readucerea acestora la stadiul initial (daca este posibil) sau, dupa caz, pentru a acoperi eventualele pierderi cauzate de deteriorarea acestora.

Adresa de returnare a produselor:

DecoMeda - Str Intrarea Abatorului 30, Pitesti, Jud Arges, Romania.

 

Cine plateste transportul de retur?

Optiunea privind modalitatea de returnare a produselor catre DecoMeda  (decomeda.ro), apartine in totalitate clientului, care va suporta in mod direct pretul transportului de retur, in functie de preturile practicate de operatorul ales.  DecoMeda  (decomeda.ro) nu accepta primirea coletelor trimise cu ramburs. In cazul in care clientul returneaza produsele, cu plata transportului la destinatar (in speta, societatea Prodav Decor Center S.R.L.), aceasta din urma isi rezerva dreptul  de a refuza primirea coletului/coletelor, sau de a retine contravaloarea transportului achitat, din soldul datorat clientului, in cazul in care sunt indeplinite conditiile de acceptare a returului.  

 

Returnarea contravalorii produselor

Returnarea contravalorii produselor acceptate de DecoMeda  (decomeda.ro) ca retur, se va face in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data denuntarii contractului de catre cumparator, fara a-i fi solicitate acestuia din urma alte cheltuieli aferente rambursarii sumelor.

DecoMeda  (decomeda.ro) va returna banii achitati de cumparator printr-una dintre urmatoarele modalitati:

• Virament bancar: din contul DecoMeda  (decomeda.ro) in contul clientului (24-48 ore de la procesarea platii);

 

Metode de plata

DecoMeda  (decomeda.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de plata:

-Plata in sistem ramburs: Plata ramburs se efectueaza integral la livrarea comenzii. In cazul livrarii produselor de catre curieri, plata se va face catre comisionarul care efectueaza livrarea.

 -Transfer bancar (ordin de plata):Dupa trimiterea comenzii, vei primi toate informatiile necesare care trebuie inscrise pe ordinul de plata. Livrarea comenzii se face doar dupa confirmarea platii.

Pentru accelerarea procesului, te rugam sa ne contactezi si sa ne trimiti o copie dupa ordinul de plata.

 

-Plata online - NETOPIA Payments: Poti plati online cu cardul personal sau al companiei tale in conditii de siguranta deplina, deoarece datele cardului tau nu vor fi stocate de catre procesator, ele fiind securizate si incriptate.

 Pentru efectuarea platii, vei introduce numarul cardului tau, data expirarii si codul CVV2/CVC2 (ultimele trei cifre inscriptionate pe banda de pe verso).